måndag 31 augusti 2009

Kvällsinlägget


Då är det kväller och här sitter man då ... kan inte annat - jo det kan jag väl - men hur det nu var så hamnade jag faktiskt här - men bara för ett litet tag.
Vad har eftermiddagen bjudit på då?
Jo till middag blev det taco och jag blev såååå mätt av två tacoskal och tillbehör.
Sen gick jag ut och rensade bort lite sommarblommor och skurade krukor och fat, vattnade dom blommor som skall få "leva" ett tag till och plockade bort dom vissnade blommorna.
Efter detta åkte jag in till stan - Systemet!!! fick ett besök (sällsynt!) av mig - skulle köpa till två öllotterier och så lite cider till mig själv - jag skall på tjejfest på fredag!
Dessutom hämtade jag ut ett paket på Tio Till Tolv ... två kungakronor i nysilver och en stormlykta i glas. Snygga saker ...
Sen har det inte blivit så mycket mera, duschning och kaffedrickning och tvtittande på fotboll - Sverige mot England --- damfotboll.
Har dessutom pratat med sonen - han jobbade ännu - hade jobbat från 7 i morse. Igår gick han ut klockan 16 och jobbade till halv fyra på morron - snabbt hem och sov till halv sju och sen fortsatte!!! Så nog var han trött minsann!
Molnen har börjat hopa sig igen på himlavalvet - det har varit så härligt idag, fast blåsigt - graderna har varit kring 20 plus.
Slutar nu och önskar er alla en god natt sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥