söndag 16 augusti 2009

Trötter idag



Inte är det väl konstigt att man är trött efter en rolig fest eller hur? För det är nämligen det jag är idag. Visserligen vaknade jag och steg upp redan klockan 6, men bara för att gå på toa, dricka vatten och ta en alvedon! Sen sov jag till nästan halv åtta och det var såååååå skönt. Lite kändes det väl att man varit på fest igår kväll, men inte mycket. Men trött blir jag alltid dagen efter, även om man inte intagit speciellt mycket dricka, för det gör jag aldrig! Den kan jag lova.
Vilat i flera timmar på förmiddagen, kollat på friidrott och läst har jag.
Vi hade vansinnigt roligt igår. Åt gott, drack gott och hade jättetrevligt tillsammans.
Tur det inte är fest varje dag!! Man blir ju liksom lite sleten!!!
Nu har gubben fixat lite kaffe så jag skall gå och ta mig en kopp - hej svejs alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥