fredag 28 augusti 2009

Dimman fortsätter besöka oss


Återigen en riktigt dimmig morron, +10 än så länge.
I natt har jag sovit skitdåligt, vaken 1000 gånger, upp och ta tablett och haft ont i maggen! Kvinnosjukan ni vet. Nåt man verkligen vill slippa nu för tiden. Men den hänger envist kvar - till och från. Jäkla skit.
Idag skall jag åka ut tillsammans med en massa killar från verkstaden till en fiskecamp, jag är ditbjuden med dom. Vi slutar halv elva och skall äta lunch där och sen middag, ha en massa lekar, tipsrunda och sånt skoj. Själv kommer jag inte att stanna till middagen - utan då åker jag hem med svågern som också jobbar på verkstaden här på jobbet. Men det är väldigt vackert där ute vid havet, vackra byggnader - timrade och läckra ... skall förstås fota så kanske ni får se.
Nog om detta nu - kaffekoppen står här bredvid mig och ser så tom ut - så det är väl bäst att fylla den med nåt drickbart tror jag!
Får som vanligt önska er alla en riktigt bra dag.

1 kommentar:

  1. Hejhej.. jaadu, såna trött-dagar har man allt ibland..även skallevärken kommer å går.
    Tror att det är min vikt i detta fallet som spökar, måste gå ner 30kg iaf.. det är mycket överflöd å bära på. Har ju lyckats gå ner 36kg förut.. men gått upp igen..trist nog.

    Menmen, de har jag ju mej själv å skylla för..hmmm..;-)

    Så trevlig å åka till campen.. hoppas ni ska fiska å så me.. å att du får dej en finfin firre me..hoppas ni får trevligt.
    Önskar dej en fin fredag å helg, själv börjar jag natthelgen ikväll, men blir ledig nästa vecka fram tills fredag..kram Helén.

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥