tisdag 25 augusti 2009

Kvinnor är onekligen smarta individer!


Fick just den här historien av en jobbarkompis - måste ju dela med mig av den till er andra! Visst är vi kvinnor smarta???
Elva människor hängde i ett rep under en helikopter, tio män och en kvinna. Repet var inte starkt nog för att hålla för dem allihop. Så de bestämde att en var tvungen att släppa taget för att annars skulle de alla falla. De kunde inte bestämma vem som skulle bli tvungen att släppa taget förrän kvinnan höll ett gripande tal. Hon sa att hon frivilligt skulle släppa repet för att hon var kvinna och van vid att offra sig för make och barn och för män i allmänhet utan att få något tillbaka. När hon avslutat sitt tal började alla tio männen applådera..

2 kommentarer:

  1. Tack för titten,ja det var så sant som det var sakt det där.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  2. Hej.. hahaha..den var bra den..

    Wow, så det har varit några år redan den där festen.. hur kan jag ha missat den då..hm, får nog komma ihåg den tills nästa år då.

    hoppas allt är bra annars? Ha en fin Tisdag. kram helén.

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥