tisdag 4 augusti 2009

Lunchtime - återigen har en lunch i mitt liv passerat!


Dagarna bara flyger iväg ... liksom livet - nu har jag återigen haft lunch - tyckte det var nyss som jag satt och skrev lunchinlägget och så är det ett helt dygn sedan!
Min matlåda idag - bestod av pasta med köttfärssås och lite pastasås (stark!) till.
Så nu sitter jag här mätt och belåten och bloggar ... har lunch till 11.15.
Vädret är soligt fortfarande och värmen har stigit till nästan 20 plusvarma grader.
Egentligen borde man ta en promis under lunchen, det skulle vara skönt att röra dom gamla stela lederna lite grann ... men jag skall ju promenera hem så - onödigt att ta ut sig alldeles *ler*.
Ser att många sitter här utanför mitt fönster i trädgårdsmöblerna, dom slappar i solen och under kepsskärmen under lunchen. Många tar sig ju en sån där micropaus - powernap eller vad det så populärt heter nu för tiden på nåt utländskt språk. Moderna tider ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥