tisdag 25 augusti 2009

Gomorronstunden har guld i mun eller hur?


Hej alla rara och goa där ute i världen, hur har ni det - denna tidiga morron? Bra hoppas jag. Å natten har varit god, eller? För mig har den det - vaknade till strax efter 3, men sömnen kom tillbaka direkt.
Dagarna blir kyligare och kyligare för varje morron man tittar på termometern. Idag bara +5, solen lyser visserligen - men ännu har den inte kommit upp så pass högt så den värmen nåt. Igår var en jättehärlig och varm dag, med +20. Så det finns ändå hopp för oss ännu om soliga och varma dagar!
Sitter förstås här på jobbet med en kopp - jag verkar bli bara tidigare och tidigare här, börjar ju först att jobba halv sju så ...
Nu skall jag ta en titt in till några av er och läsa - ni får ha det så bra idag alla.

1 kommentar:

  1. Här har man oxå sovit gott, lägger på din vinst imorgon..har inte kommit iväg..här är fullt av praktiska saker som ska fixas till gården, önskar dig oxå en fin dag, kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥