torsdag 13 augusti 2009

Lite av höstkänsla i luften idag


Idag tycker jag nästan det känns som höst ute, bara +11 grader och blåsigt, visserligen sol ... men ändå - höst. Kylig luft och frisk. Känns nästan trist att tänka att sommaren har varit och farit! Nåväl - bara gilla läget och än kan många härliga och varma dagar hälsa på hos oss tror jag nog.
Sovit gott hela långa natten, vaknade bara några minuter före det att klockradion skulle börja spela - 04.40 är det. Tidigt tidigt - inte underligt att man är trött ibland på kvällen!
Nu är det också snart helg och fredag - ljuvligt skönt. Och på lördag skall vi till kompisar och äta kräftor - visserligen kan inte jag äta dessa skaldjur - är allergisk - så jag får äta nåt annat gott. Men fest är det!
Och nu skall jag festa på en kopp med kaffe alldeles strax.
Njut av dagen mina bloggarvänner å läsers och ta hand om den på allra bästa sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥