onsdag 19 augusti 2009

Kall och blåsig onsdag i norr


... usch så kallt det blåser idag! Graderna är ju bara dryga 8 plus och vinden är nordlig och kraftig. Solen bryter igenom molnen, men en regnskur hann komma före halv sex, fast solen sken.
Har sovit en lång och skön natt faktiskt. Förstår inte vad som hänt med mig - att jag kan sova en hel natt utan att ligga och vrida mig, nog för att jag varit så där halvvaken någon gång - men sömnen har lagt sig direkt i mig.
I morron börjar skolorna här i Piteå. Det var mycket annonser om kläder och väskor och sånt för skolan i våran dagstidning Piteå Tidningen. Det stod "äntligen skolstart", jag undrar om ungarna håller med!!
Nu börjar det droppa in folk här hör jag - så då är det bäst att gå och ta sig en kopp och vara trevlig även med dom.
Önskar er alla en bra onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥