måndag 24 augusti 2009

Slöa ett tag framför dumburken - tv:n alltså!


Då har jag strykit och hängt upp draperier i förrådsrummet. Skönt ...
Dessutom har jag duschat - skönt det med!
Och ätit två hela hårdbrödmackor med prickig korv, ost, salladsblad (egenhändigt odlad!), purjo och gurka.
Nu skall jag bara koka mig lite te och bänka mig framför tv-burken och slappa ett tag. Skall kolla på Bones nu klockan 18 på 3:an. Tycker det är en bra serie.
Har jäkligt värk i min vänstra axel - det är alldeles för länge sedan jag fick min så välbehövliga massage. Har haft jättedåligt nu i flera veckor - blir bara värre och det är klart när man aldrig är stilla heller - inte för att jag tror på att vara still även om man har ont och värk, man blir inget bättre. Bara stelare och stelare - det är alltid bra att röra på sig, visserligen kan det ju kanske bli lite väl mycket, att man blir mera inflammerad förstås.
Nu måste jag skynda skynda ... trevlig kväll om vi inte hörs nåt mera - annars klockan brått i morron bitti syns vi väl. Några är väl uppe då med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥