måndag 31 augusti 2009

Dokusåpakändisfråga/fundering


En "allvarsfråga" bloggare:
Skulle du vilja vara med i en dokusåpa - typ Robinson?
Skulle du kunna göra "vad som helst" för att få delta?
Skulle du vara "dig själv" om du kommer med eller skulle du försöka vara "någon annan" än dig själv - göra till dig alltså?
Skulle du ångra dig efteråt?
Jag skulle ALDRIG ALDRIG vilja vara med i nån sån där "såpa" - aldrig aldrig! Hur många har man inte läst ångrar sig efteråt - men då är det så dags.
Och många tjejer dom kommer bara med av en anledning - brösten! Dom oäkta blondinernas silikonbröst!
I såna här program skall det finnas både starka och svaga personer, dom starka skall slå ner och mobba dom svagare - så är det ju tänkt - bara för att vi - tvtittarna - skall få sitt lystmäte stillat framför tvapparaten! Är det inte hemskt så säg! Vi vill se på bråk och sex ...
... nej bättre var det förr - till viss del åtminstone - många program var faktiskt bättre förr.
Måste säga att vissa dokusåpor ser jag på - Robinson är en sån. Jag skulle aldrig ödsla min tid på Big Brother t ex. Gillar inte heller Idol nåt mera - tycker juryn - åtminstone i början - är jävliga mot deltagarna, även om man hör att dom inte kan sjunga - behöver man väl inte säga precis som man tänker - man behöver inte vara elaka tycker jag! Det är vuxenmobbing på bästa tvtittartid! Och mobbing skall vi ju inte syssla med sägs det ju - men tv-kanalen godkänner detta - är det inte dubbelmoral så vet jag inte!

Vilken såpa gillar du bäst?

Varför - berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥