torsdag 20 augusti 2009

Surströmmingspolkan i landet går - PREMIÄR idag!


Nu mina vänner - nu skall ni få lukta på nåt gott idag! Det kommer att ligga som ett stort väldoftande doftmoln över hela landet ... surströmmingsdoften pratar jag om förstår ni - det är ju premiär idag!
Mannen min köpte igår två burkar som vi skall äta på lördag med tillbehören tunnbröd (hårt och mjukt), lök (både röd och gul), tomater, creame-fraiche, färskpotatis, smör, snaps (tack inte för mig!), öl, västerbottensost.
Man kan väl säga utan att överdriva - att jag LÄNGTAR!
Antar det är många som äter redan idag sin gofisk!
Smaklig spis säger jag och den som spar - han har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥