tisdag 4 augusti 2009

Tankar kring svininfluensan


Man läser och hör mycket om den här "flunsan" som verkligen har angripit vår planet. Det går fort att sprida den vidare över kontinenterna, men inte konstigt som folk reser och far nu för tiden.
Läser idag i tidningen att den kommer efter semestern ... det verkar som om folk bara väntar på "smittan". Företagen garderar sig och tänker ut någon form av beredskap för att möta den ... Det är klart - nog blir det ju kännbart om halva befolkningen och halva den arbetsföra styrkan blir sjuk.
Mitt företag tänker vaccinera oss anställda (300 stycken drygt) - det tycker jag är bra och det är helt väntat att det skulle bli så, för jag tycker företaget alltid aggerar snabbt och bra!
Men hur är det på era arbetsplatser med vaccination? Hur tänker du själv på svininfluensan, är du rädd att bli smittad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥