söndag 16 augusti 2009

Ingenting blev gjort av allt jag hade tänkt göra i helgen!


I helgen hade jag faktiskt tänkt göra en hel del här hemma, både städa (som vanligt!), måla en furuhylla - modell STOR, svart förstås, rensa bort en del blommor ute som tappat lite i utseende och skura upp krukor ... men ingenting blev gjort av allt detta!
Igår var jag på loppis och köpte bara två figurer i keramik - i form av en man och kvinna - ganska så stora - det är halvfigurer av dom. Skall spraya dom svarta. Mycket folk på loppis och man träffade många som man surrade med. Jo jag köpte några påsar hembakade vaniljbullar också till gubben! Visst är jag snäll så säg!
Var på Dollarstore och köpte lite blandat där, bland annat sprayfärg. Det är alltid bra att ha hemma om man får för sig att måla nåt snabbt.
Det blev ju en hel del friidrott igår som man glodde på ... och samma idag.
Ja det jag inte hann med i helgen - det hinner jag väl med nästa ... kanske!
Men då skall vi kompisar träffas på stan för en fika - på lördag klockan 13 och sen är det ju också nåt trevligt som pågår nere i hamnen hela dagen - SKÄRGÅRDSDAGEN. Brukar vara trevligt. Och mycket folk förstås. Hoppas på bra väder då!
Ja det var lite om allt möjligt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥