tisdag 4 augusti 2009

Gomorron sköna tisdag


Vaknat upp till ytterligare en solig dag. Tisdag ... smaka på det ... Solen den lyser, men graderna är bara blygsamma +13, när jag klev upp halv fem - var det bara +9! Det är nästan lite av brrr-känsla. En annan luft också ... luktade riktigt surt ute - röten ni vet. Fuktig och jordig lukt - det är verkligen blött i gräset och på träd och buskar på morron. Men vad gör väl det - solen lyser ju!
Sitter här på jobbet redan - morrontidig människa - äckligt morronpigg också - för det allra mesta. Nog är jag väl trött jag också nån gång. Men det avhjälper ju kaffetåren, som jag snart skall ta i min oranga kopp.
Först tänker jag önska er alla en bra dag och njut av ännu en dag - mitt i livet! Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥