fredag 4 september 2009

Äntligen fredag och helg


Gomorron vänner och alla jag känner och inte känner! Nu är det fredag och helgen knackar på hos oss! Härliga fredag och helg. Vad jag längtat!
Dagen börjar med en rejäl dimma och +11 grader. Det är ju lovat ganska så mycket regn också, men det hoppas jag inte kommer - för i eftermiddag skall jag ju och spela Farmers Golf med "tjejerna". Och sen är det fest med både mat och annat!
Har haft en natt som inte var sååå skön, jättesvårt för att somna igår kväll och sen vaknat till och från. Så dom nätterna då jag verkligen sover bra - är bara att tacka och ta emot och vara glad över - för dom är sällsynta!
Nåväl kaffekoppen är fylld och jag sitter här alldeles solo. Alla arbetsledare på meksidan är borta hela dagen - så jag sitter här ensam mesta tiden idag faktiskt ... bara min högsta chef och jag som befolkar korridoren - alla dom andra är "frånvarande". Dom for redan igår kring halv elvatiden. Det är arbetsplatsträff för dom tillsammans med deras chef.
Nu slutar jag och önskar er en riktigt bra fredag. Ta hand om er nu ordentligt och njut av vädret och livet, även om det regnar är det skönt att leva eller hur.

1 kommentar:

  1. Halloj där...=))
    Mmmm fredagsmyys....=)))
    Häärligt...Speciellt då man som jag, e LEEDIG...
    Ute blåser de o molnen e gråa o tuunga...
    Skönt då att sitta här med sitt kaffe...o bara VARA...=)))
    Nu ska jag fortsätta kika runt lite på din mysiga blogg...
    Ha en sköön helg...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥