torsdag 17 september 2009

Höstpyntat utomhus


Jag har just kommit in - har planterat två vita och två lila Ericaljung i krukor och zinkhink kring min bro. Både på bordet som jag har på bron och på trappstegen. Skall fota och lägga in.
Har också rensat bort från lådorna som jag har nedanför köksfönstret - där har jag tre lådor, så nu blir det även där ljung och tallris/granris eller enris. Sen har jag ju alltid en ljusslinga i dessa lådor - lyser fint och vackert i vintermörkret och när snön lägger sig vit och fin på allt detta - blir det extra vackert! Men än får det inte komma snö ...
Så nu är jag nöjd över detta pyntet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥