torsdag 10 september 2009

Morronbabbel


Idag är det torsdag och i morron fredag - kan det bli bättre - en helg till snart!
Sovit lite så där i natt, vaknade kring ettiden - strax innan gubben skulle komma hem. Sen kunde jag knappt somna om - vet inte varför. Hemskt irriterande när man ligger och väntar på John Blund så där och timmarna går och går!
Nu sitter man ändå här på jobbet och har börjat dagen med att säga gomorron till er!
Ute blåser det ännu, fast inte lika mycket som igår, graderna är +13, himlen är vackert målad med den uppåtgående solen. Alldeles klar - utan tillstymmelse till moln. Verkar bli en fin dag idag.
Såg ju fotboll igår och den matchen gladde mig ju inte! Typiskt att dom inte kan göra mål!! Det var ju ett självmål av Malta som räddade Sverige. Först och främst var det ju viktigt att dom vann - men det hade inte varit dumt om dom gjort många mål - för det behöver dom till målskillnaden mot Portugal. Och Malta var väl ett sånt lag där dom borde ha klarat av detta målgörande galant! men idrott är ju som sagt var idrott och ingenting är klart förräns efteråt!
Slut nu med babblet från norr.
Nu är det kaffetåren som hägrar och jag säger kort och gott - ha en bra dag alla.

2 kommentarer:

  1. Hej TACK! Ja jag är en loppis galen person hihi och mycket blir det men man kan inte låta bli. ÅH ser att du fått dit lite text Wohoo så duktig du är! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för kommentaren hos mig, och att du tycker om min blogg. Här strålar solen, men även idag blåser det bra. Nu skall jag tittar runt hos dig.
    Ha en mysig dag
    Kramiz Britt

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥