tisdag 8 september 2009

Vilken mörk morron


Morron på er alla, usch vilken mörk morron jag har, regnat har det tydligen gjort i natt - ordentligt - även om inte jag har hört nåt. Sovit som en stock - tack för det ... nån. Graderna är 10. Det som jag tycker är så tråkigt - det är att nu är det ju mörkt även på morronen när man kliver upp! Den där underbart ljusa och ljuvliga tiden är över för denna gången. Tycker det är så vemodigt så ...
Det finns inte mycket att skriva om så här direkt på morron - minns inte ens vad eller om jag drömt nåt i natt. Så det kan jag inte berätta om.
Får väl återkomma under dagens lopp och i kväll.
Kaffetåren den goda väntar på mig nu - så det är bara att önska er alla en bra dag.

1 kommentar:

  1. Godmorgon!Tack så kul att du följer mig! VET DU?? jag ser dig inte som bloggintresserad på min sida! Är det nåt fel på blogger?? vill ju inte plocka bort dig heller!!! Ska kolla det.Ska lägga till dig igen om jag tagit bort dig hihih kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥