måndag 14 september 2009

Vill ha kastanjer


Åh vad sugen jag blir när jag hälsar på hos många av er bloggare som bor i södra delen av landet. Ni har nåt som heter "kastanjer" som ni pyntar med utomhus och inomhus. Dom är bara så söta och vackra där dom ligger på ett fat eller på borden.

Och jag som bor här uppe i norra delen av Sverige, jag får inte tag på nåt sånt alls! Buuu så sur och lessen jag blir ... vill ju också ha kastanjer och njuta av!

Kan inte någon av er - gulliga bloggare - ta och skicka några till mig i ett kuvert - men är det kanske för mycket begärt - är jag fräck som slänger ut en sån önskan? Kanske jag är det - men jag vill ju ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥