måndag 14 september 2009

Fryser som en istapp


Ja det är tur att det finns ett element i mitt kontor, fy vad jag har frysit idag. Öppnade precis som vanligt fönstret - bara på glänt lite - direkt när jag kom till jobbet, men eftersom det inte är sommarvarmt ute, så blev det snabbt kyligt på mitt kontor. Har varit tvungen att slå på elementet nu under min lunch - det var visserligen 20 grader - så jag borde inte ha frysit - men jag gjorde det ändå. Nu är det - lyssna/LÄS nu noga ... 28 ljuvliga varma grader här. Ute är det +13 och mycket vackert och soligt.
Ibland får jag in frossan i kroppen, lederna stelnar och jag känner att värken sätter in ordentligt. Precis så är det nu.
Har ätit en liten bit pizza och massor med färsk och krispig isbergssallad - är galen i den! Ett glas vatten till. Mätt och belåten var jag ju förstås tvungen att skriva här och läsa lite.
Skall snart dricka en thékopp - då får man nog inombordsvärme tror jag. Har rött thé med blåbärssmak - gott faktiskt. Märket är Friggs om nån är intresserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥