tisdag 15 september 2009

Hollywoodfruar - inget för mig!



Såg ni dessa "fruar" på tv igår?
Jag orkade bara se ett tag - måste säga att dom beter sig verkligen inte "trevligt" ... blir man så där "okunnig" och "töntig" och osympatisk bara för att man har pengar och är rik som ett troll????
Pengar skulle vara trevligt att ha lite mera av - men inte skulle jag bli så där "egotrippad och otrevlig" bara för det.
Och att säga att man är hemmafru - ja det går väl an att vara hemma om man har råd. Och dessutom att säga att vara hemmafru är ett heltidsjobb, jo jag tackar - som om inte förvärvsarbetande kvinnor känner av det och då skall dom även hinna med hus och hem, barn och familj och sig själv inte minst!
Men dessa rika kvinnor, vistas dom bara på gym, hos frisören, hos sminkösen, sitter dom och spretar med tår och fingrar och får nagellack målat på dom!
Deras enda stora bekymmer här i världen är - verkar det som - skall jag ha C eller D-kupa på mina nya silikonbröst! Och så putande mun förstås ...
Varför kan inte människor vara som dom egentligen är och blev född till - varför inte vara naturlig och naturell! Jag gillar verkligen inte detta plastiga hos en del människor - tycker nog att människor skall värderas av andra saker än s k skönhet och pengar!
Nej usch för sådana här lyxkvinnor som inte uppskattar vanliga människor - som dom faktiskt själva en gång var - glömmer dom så fort det?

2 kommentarer:

  1. Jag orkade faktiskt inte heller kolla så särskilt länge, usch usch usch säger jag också!! Förstår dom inte att serien enbart är till för att göra narr av dom?? Stackars kvinnor som lever ett "låtsasliv"...

    SvaraRadera
  2. Här är en till som inte orkade kolla länge på detta program..
    Man vet inte om man ska skratta eller gråta.
    Ha, en fin Torsdag.
    Kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥