söndag 6 september 2009

Lite eftermiddagsbabbel


Då har jag städat mig igenom ett rum till ... tvättstugan. Badrummet gjorde jag klart tidigare som jag skrev. Har skurat hela huset också - golven alltså *ler*.
Vad ni skall bli less på mitt städande! Men hur tokigt det än låter - så älskar jag att städa - jo jag vet - jag är galen!!! Men det är sant att jag gillar att städa! Jag vill ha snyggt och rent omkring mig - jag blir stressad av skitiga golv och damm som snurrar omkring i huset! Och då är det bara att acceptera att städningen ligger mig varmt om hjärtat! Borde jag kanske söka hjälp - vad tror ni????
Har också hunnit med att steka fläskfilé och bacon ihop och grönsaker - skall ha detta och gratäng till middag. Efterrätt blir det idag ... tog fram blåbär från frysen och till detta bara vispad marsansås!
Gubben fick åka och handla lite mjölk och fil och lite smörgåsmat till i morron. Man orkar inte "göra sig fin" och åka iväg - när man är mitt i städningen!
Nu skall jag uppsöka duschen och sen blir det hockey kring 14-tiden.
Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥