tisdag 15 september 2009

Besök hos sjukgymnasten



Så har man då återigen varit till sjukgymnasten och fått sin gamla, trötta och slitna! kropp masserad. Välbehövligt - men jäklars vad det känns! Det värsta är att jag blir så frusen, trött, illamående och snurrig i skallen efteråt. Borde nog åka hem och vila - det gjorde jag faktiskt ett tag - var bara tvungen att sjukanmäla mig och åka hem och sova - jag somnade på stört och höll på att frysa ihjäl. Och just det här illamående och yrseln - det är verkligen inte skönt!


Nåväl det här med massage är både välbehövligt och tar "skönont" om ni förstår mig.


Och just nu har jag lunch - har precis ätit min medhavda portion!


Har ni sett att jag har en namnteckning nedanför mitt inlägg - det tackar jag MariNordingården extra mycket för att jag fick veta hur jag gjorde den!


Ja ni ser ju vad mitt "riktiga" namn är - det är ju inte Nyckelpigan som det annars står när jag skriver en kommentar hos er - utan jag blev döpt till det ljuvliga? namnet Barbro! Och nu är det ju bara så att jag är van vid att heta det och skulle nog inte passa att heta nåt annat! Man blir och är som ens namn nästan!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥