torsdag 17 september 2009

Beställt frissan


Igår ringde jag till min frissa och fixade en tid - nästa fredag - redan klockan 9! Har tagit semester - så det blir nog en skön dag, med frissebesök, stadsbesök - innehållande shopping förstås! och annat smått och gott, kanske ut och äta med gubben, för han är också ledig den dagen.
Jag skall både klippa mig kort, har långt hår nu - det hänger nedanför axlarna, har vuxit nåt kopiöst över sommaren! Skall också färga och slinga håret. Så underbart härligt det skall bli - men ack sååååå dyrt! Över 1100 kronor kommer "kalaset" att gå på! Men det är jag värd, eller hur!

1 kommentar:

  1. HEJ! Åh vilken dag du ska ha på fredag!! Så mysigt med frissan, staden och shopping! Låter ur trevligt. Nu är jag tillbaka! Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥