måndag 28 september 2009

Jag är en VINNARE


Måste berätta om min vinst i helgen. Som många av er vet så är jag ju med i både öl, cider och vinlotterier. Och nu hade jag den STORA turen att vinna öl!!! Jag som inte dricker öl och inte tycker om öl - men gubben min gör ju det - så min vinst blev väl 45 burkar!!! Sen gick jag och vann i ett annat lotteri - där jag får vinflaskor!!!
Har man tur eller har man otur?! Jag bara frågar. Har vansinnigt mycket vin redan nu hemma, har haft en jäkla röta att vinna och jag är ju ingen storförbrukare alls och gubben dricker aldrig vin!!
Jag bar hem åtta burkar idag - och det var jäkligt tungt!

2 kommentarer:

  1. Wohoo grattis till vinsten! Vad gör väl det om man vinner även om man inte förbrukar det. Fint som dekoration (vinflaskorna) sen är det ju alltid bra att ha hemma ifall man får besök! Tävla på hihih kram

    SvaraRadera
  2. Hihi...du får väl ställa till med FEST...=))))
    Kraamizar Git

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥