tisdag 8 september 2009

En stund hos sjukgymnasten


Så har jag varit iväg till sjukgymnasten - så skönt och så välbehövligt också! Hon knådade och strechade och masserade - gud så skönt! Jag har sådana problem med värk i hela kroppen, alla leder, ryggen, min vänstra axel och även att det har börjat smärta oftare i min högra handled. Antagligen yrkesskada - sitter ju på kontor hela dagarna vid datorn och ibland väldigt mycket hemma! Det blir för mycket helt enkelt. Har haft problem med ryggen sedan jag var 13 år och inte blir det bättre med åren. Och så känner jag av väderleken - min värk blir sjuresor värre när det är snöstorm eller annars blåsigt - som nu idag - ja inte snöstorm ... utan en jäkla blåst är det! Är en riktig VÄDERKÄRRING!

1 kommentar:

  1. Hurra hurra du kan ju! hih nu ser jag dig på listan!! Fråga på bara om du vill jag hjälper dig om jag kan! kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥