onsdag 23 september 2009

Mörk och tidig morron


Inget konstigt alls med detta inlägget, kommer visserligen en anings senare än "annars" - men som vanligt tidigt. Istället för att direkt skriva inlägget, så läste jag lite vad ni har gjort! men här kommer det alltså.
Ute blåser - inte sommarvind - utan lite höstvindar, visserligen varmare idag än igår, hela 10 plus, men nog är det höst alltid. Kolandes mörkt utanför mitt fönster är det och löven ligger tätt och som en gul matta på marken. Och nu när det blåser så här, lär det väl blåsa ner ännu mera löv.
Tidningen var inte i min brevlåda när jag gick för att hämta in den före fem i morse, men strax efter fem hade den kommit - tack och lov! Man vill ju läsa vad som hänt i näromgivningen.
Onsdag idag, torsdag i morron och fredag sen - då har jag semester - skall till frissan och klippa mig kort och färga och slinga håret. Nu hänger håret ner på axlarna eller nedanför axlarna om man skall vara exakt och det skall man väl!
Nu slutar jag så ni inte blir less på mina bokstäver, ha en fin dag och sköt om er - kramen.

1 kommentar:

  1. Godmorgon...=))
    Shit pommes frites va du e morgontidig...=))
    Här vabbas det, så vi går här i nattis o småmyser med te o tända ljus...=)))
    Blev du avis nu?...hihi...
    Hoppas du får en bra dag på jobbet...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥