onsdag 9 september 2009

Stormen viner även idag


Gomorron på er. Idag är det verkligen storm här i Piteå. Det blåser nåt hemskt nu och det är mörkt ute - väldigt mörkt - några regndroppar kom när jag åkte till jobbet. Graderna känns varma faktiskt ... +14.
Har sovit relativt bra, varit vaken någon gång, drömt en massa som jag också minns, har drömt om en moster som bor i Stockholm och att hon höll på med matlagning - hon är en riktig matmamma - min moster.
Igår ringde en kompis och bjöd oss på middag nu på lördag. Trevligt och tacksamt.
Annars var jag som sagt jättetrött hela kvällen igår, mådde illa och småfrös, kände mig riktigt uschlig måste jag säga. Antar att det var massagesviter. Jag vet ju att jag brukar känna av detta i form av just yrsel och illamående och trötthet. Och även frossbrytningar.
Sitter här helt mol allena - skall strax hämta mig en kopp kaffe och bli som "folk". Och invänta dom andra - som nog börjar komma om 10 minuter.
Önskar er alla en bra dag förstås innan inlägget avslutas.

1 kommentar:

  1. Heeij.. usch, så jobbigt å få sånt efter massage.. men de kan man ju iof förstå, för man sätter ju blodflödet i gång på ett annat sätt å alla endorfiner å guu vad de då heter..så nog kan man förstå att det blir lite kaos i kroppen efter det. Hoppas du känner dej piggare snart iaf.

    Så du ser inte Idol.. men jag tycker den här juryn är miljoners gånger bättre.. å än bättre än i fjol.. De här är ju så kunniga å mer vänligt avvisande mot de som har lite väl höga visioner..förut såg jag de såklart, men pinades me de stackarna som blev avvisade. Tror du skulle gilla denna juryn å programmet bättre nu.. faktiskt.
    Jag måste bara se programmet.. för jag älskar musik, å de är precis min stil.

    Hoppas du får en fin dag, kram på dej.. Helén.

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥