torsdag 10 september 2009

Höstpyntning


Man ser i så många bloggar att det höstpyntas utomhus och förstås också inomhus nu. Varför är vi så intresserade av just utomhuspyntningen tror ni? Det är ju klart att man vill ha fint både inne och ute. Att dessutom ha en välkomnande och trevlig entré är väl kul och den lägger man extra mycket "krut" på tror jag.

Man pyntar med kottar, grenar, mossa, stenar, äpplen, rönnbär och annat man hittar i naturens eget skafferi. Allt är dessutom gratis och väldigt vackert tycker jag. Äkta vara kan aldrig ersättas med konstgjord anser jag. Så därför goa bloggare - ni som inte redan hunnit med att höstpynta - ge er ut i skog och mark och plocka för brinnande livet och hem och pynta - för det tänker jag göra i helgen. Man kan säga att jag längtar. Det riktigt kliar i fingrarna att börja. Skall dessutom köpa squash - det är jättesnyggt - finns ju i alla modeller, färger och storlekar.

1 kommentar:

  1. tack! Ja istället för att ha lösa lappar så är det bättre med griffel tavlan tycker jag. Dekorerar man den lite så blir det ju snyggare också! Ha en fin dag kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥