fredag 18 september 2009

Försökte ta ut pengar från bankomaten med ett Coop-kort - det gick inget vidare alls!


Ja det heter ju att alla sätt är bra, förrutom dom dåliga och tydligen så använde jag mig av ett dåligt sätt, för inga pengar kom från automaten - hur jag än försökte!
Detta hände förra helgen - jag var nog mycket disträ och tog bara första bästa kortet jag såg i plånboken och det visade sig ju vara Konsumkortet! Men inte fick jag ut nåt med det.
Automaten märkte tydligen direkt av också att det var ett "konstigt kort", för en text som jag inte var van att se kom upp direkt - välj språk stod det! Konstigt tänkte jag ... brukar väl aldrig stå så! Nåja - jag valde svenska - men det hjälpte inte det heller.
När jag märkte vilket kort jag använt var jag ju tvungen att skratta ...


Har du gjort så här någon gång - använt fel kort vid fel automat?

2 kommentarer:

  1. Hej, ja man kan vara disträ ibland. Jag har inte använt fel kort i någon bankomat däremot har jag lämnat något klädaffärskort istället för bankkortet vid restaurangbesök. Då man stoppar in det i en mapp och servitrisen såg det först när hon gått iväg och skulle fixa betalningen. Det kändes lite pinsamt...just då!
    Hoppas du får en härlig hösthelg!
    Anna-Karin
    livetharochnu-akh

    SvaraRadera
  2. Tack för titten.....Önskar dig en Trevlig Helg! Kram Therese

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥