fredag 18 september 2009

Kall morron


På morron är det inte sköna varma grader ute, det är bara dryga 1 plus! Det närmar sig mer och mer den här vita årstiden nu ... det känns som om jag inte vill det! Men tyvärr är det ju bara att hänga med. Men det verkar bli en fin helg enligt vad vädergubbarna lovade igår. Och att värmen skall komma åter.
Har sovit gott i natt - så skönt det känns.
Ja då skall man jobba en dag till denna vecka och sen är det helg - härligt. Skall försöka hålla på ute i helgen, klippa ner i planteringarna och plocka ihop trädgårdsmöbler. Fixa till lite inför vintern. Och så förstås handla - men inte vandla. Tvättmaskinen och dammsugaren skall nog också få jobba, liksom skurborsten!!
Ja nog finns det alltid nåt att göra - inte behöver man vara utan jobb inte!
Nu önskar jag er en bra dag - kaffet väntar på mig!

1 kommentar:

  1. Gomorron ! Jag inte är det varmt ute.Det var riktigt kallt ute nu när jag var och hämtade tidningen.Fin bild du visar.Ha en mysig fredag.Kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥