lördag 5 september 2009

Ett blåsigt lördagsinlägg från norr


Hallå på er alla. Nu sitter man vid sin dator och knapprar igen på tangenterna. Ute är det mycket moln, men även solgluttar och mycket blåst - började ju blåsa igår ordentligt, graderna är 15 varma.
Har sovit längre än vanligt - inte underligt - jag gick och la mig efter halv 3 i natt!
Gubben hämtade mig och tre tjejer kring ettiden och det var ett jädrans tjatter i bilen - vi hade en kul kväll, med golfen först och sen mat och dryck, sång och spel och allmänt surrig sammankomst - som det kan bli när 10 kvinnfolk samlas!
Idag vet jag inte vad det blir att göra - det vanliga förstås - tvätta - maskinen är redan igång, plocka och städa och så skall jag försöka ta mig till skogen och plocka nåt användbart där till utepyntningen.
Återkommer med bilder från igår så ni får kolla på golfbilder och annat!
Nu skall jag i alla fall ta och läsa morrontidningen (världsbladet!) och dricka kaffe.
Som vanligt skall ni ha en bra lördag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥