tisdag 1 september 2009

En ny dag är här och jag med!




Idag är det tisdag och här sitter jag igen - vid min dator och knapprar på tangenterna.
Ute håller solen på att vakna upp och graderna är kring 13 plus. Än så länge blåser det också mindre än igår då det stormade nästan.
Sovit gott i natt - så skönt.
Klockan nio skall jag till sjukgymnasten och få välbehövlig och efterlängtad massage. Inte på hela sommaren har jag fått massage och det känns, brukar ju gå varje vecka. Så äntligen!
Tänk - idag är det den 1 september! Höstmånaden framför alla - då löven skall klä sig i sprakande färger - för att sen ramla av grenarna, då blommor och allt börjar tänka på vintervilan. Vemodigt på sitt sätt, även om september kan vara jättefin och vacker, med hög klar luft. Men än en gång tänker jag - vart tog sommaren vägen? Jag hann ju inte med alls. Samma visa varje år är det.
Nu slutar jag och säger god morgon till er alla - vi hörs senare under dagen eller kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥